به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ همایون بخشی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تبریک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی پلدختر در راستای توسعه اقتصادی در سال حمایت از کالای ایرانی در حوزه مبارزه با قاچاقچیان کالا تعداد 82 محموله بزرگ به ارزش ریالی 106 میلیارد و 682 میلیون و 280 هزار را توقیف کرد.
وی افزود: در این رابطه 85 نفر قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در حوزه خدمات رسانی و امداد خواهی به واسطه تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از ابتدا سال جاری تاکنون به 16 هزار و 500 تماس فوریتی پاسخ داده شده که از این تعداد سه هزار و 595 فقره منجر به عملیات اجرایی شده است.
سرهنگ بخشی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی پلدختر توانسته در سال جاری در راستای ارتقا امنیت اجتماعی یکهزارو 121 انواع ماموریت های پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان اجرا کند.
وی گفت: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از توزیع آن در سطح جامعه و مقابله با ورود کالای قاچاق در راستای منویات مقام معظم رهبری از دیگر تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی است.
سرهنگ بخشی امنیت را نتیجه زحمات و تلاش های نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی شهرستان دانست و از همکاری عموم مردم و مسئولان اجرایی با نیروی انتظامی قدردانی کرد .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.