به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت الله دستیاری روز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر اظهار داشت: عده ای از افراد بدون اطلاع از صحت موضوع در خانه می نشینند و از طریق کانال های تلگرامی هر آنچه دلشان می خواهد در فضای مجازی انتشار می دهند.
وی افزود: برخی کانال های تلگرامی بدون اطلاع از اقدامات و تلاش های شبانه روزی دستگاه های اجرایی و مردم جهت خاموش کردن آتش سوزی اخیر مله کوه ، مطالبی را جانبدارانه و مغرضانه در فضای مجازی انتشار داده اند.
فرماندار پلدختر گفت: مله کوه پلدختر دارای مسیرهای خشن ، شیب های تند و صعب العبور است و با توجه به وقوع آتش سوزی در قله کوه مهار آتش مستلزم سختی و دشواری فراوان بود.
وی افزود:بر این اساس هر گروهی که برای مهار آتش به قله مله کوه اعزام می شد باید حداقل چهار ساعت مسیر سخت گذر و صعب العبور را پای پیاده طی می کرد.
دستیاری خاطرنشان کرد: علاوه بر آن با وجود گرمای هوا ، مسافت طولانی، تاریکی شب ، تشنگی و غیره توان نیروهای اطفای حریق تا رسیدن به محل آتش سوزی تحلیل می رفت و همین امر باعث طولانی شدن مهارآتش شد.
وی افزود: از طرفی به دلیل آنکه آتش در نوک قله بود وزش باد هر لحظه باعث شعله ور شدن آن می شد نیروهای اطفای حریق به سختی موفق به مهار آتش شدند به گونه ای که نیروهای منابع طبیعی و برخی عوامل اطفای ریق از جمله مردم محلی 48 ساعت در تلاش برای خاموش کردن آتش فرصت استراحت نداشتند.
فرماندار پلدختر گفت: متاسفانه برخی افراد به جای ورود به همکاری با عوامل اطفای حریق با نق زدن تنها پشت تلفن همراه می نشینند و خلاف واقع اظهار نظر و در فضای مجازی انتشار می دهند .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.