چنگیز افراسیابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 102 باب مسکن شهری با اعتبار 31 میلیارد ریال به مددجویان واجد شرایط واگذار شده که در این طرح اولویت با زنان سرپرست خانوار فاقد مسکن بوده است.
وی با اشاره به ساخت 117 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد ساکن در مناطق روستایی نیز گفت: هزینه اجرای این تعداد مسکن که بصورت احداث، خرید، بهسازی و مقاوم سازی بوده است با همکاری بنیاد مسکن با اعتباری معادل 41میلیارد ریال تکمیل و تحویل مددجویان شد.
مدیر مهندسی وتامین مسکن کمیته امداد استان لرستان اظهار داشت: شناسایی نیاز سنجی وساخت مسکن مناسب با اولویت مناطق محروم و روستاها بر اساس تعداد عائله انجام می شود.
وی به ساخت و بهسازی سرویس های بهداشتی مناطق محروم اشاره کرد و گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون 84 چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار یک میلیارد ریال برای مددجویان احداث شده است.
به گفته وی طی پنج ماهه گذشته 1400 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان با اعتبار 30 میلیارد ریال تعمیر جزئی و کلی شده اند.
افراسیابی به ساخت 800 واحد مسکونی در مناطق محروم روستایی با مشارکت بسیج سازندگی اشاره کرد وافزود: برای ساخت این واحد های مسکونی بالغ بر 28 میلیارد تومان هزینه می شود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.