به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ احمد صادقی درگفت و گو با خبرنگاران، افزود: مردم قم بویژه بانوان با شرکت درراهپیمایی صیانت از خانواده و شعارهای خوبی که سر دادند، تشخیص دادند باید از این طرح حمایت و پشتیبانی کرد.
بیست و یکم تیرماه سال 1314 مردم مشهد در اعتراض به اجباری شدن نوع حجاب زنان و مردان که سوغات رضاخان ازسفر به ترکیه بود، در مسجد گوهرشاد قیام کردند که با کشتار وسیع مواجه شدند، و به همین مناسبت این روز با عنوان ملی حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
جمعی از بانوان شهر مقدس قم عصر دیروز چهارشنبه همزمان با سالروز واقعه خونین مسجد گوهرشاد مشهد، راهپیمایی و اجتماع با شکوهی برگزار کردند.
صادقی همچنین با ضروری خواندن هوشیاری آحاد جامعه در برابر توطئه های فرهنگی دشمن، افزود: امروز باید توجه کنیم که جنگ سختی وجود ندارد، و هجمه دشمن روی اخلاقیات، معرفت، خداشناسی و مسائلی که دین برای صیانت از خانواده ها تدوین کرده متمرکز شده است.
وی برنامه ریزیهای صورت گرفته برای آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی و همچنین تحریف موضوع های مهمی مانند ازدواج از سوی غربی ها را به هیچ وجه مطابق با دین و کیان نظام اسلامی ندانست، و افزود: ما با راهپیمایی روز حجاب به دشمن نشان دادیم این مسائل در خانواده های ایرانی راه پیدا نمی کند و انسجام خانوادگی را یک انسجام اجتماعی می دانیم، و نه آمریکا و نه اسرائیل ونه هیچ ابرقدرت دیگری نمی تواند بر این مملکت فائق شود، چرا که همین انسجام بود که کشور را در هشت سال جنگ تحمیلی به پیروزی رساند.
وی افزود: امروز نیز ملت ایران بواسطه انسجام با حرکت در مسیر ولایت وگوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، ولایت فقیه را جزو اصول جدانشدنی از نظام می دانند، و با هوشیاری و بیداری که با حضور خود در صحنه دارند پشتیبان محکمی برای نظام هستند.
صادقی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس عمل به قانون را یکی از وظایف و مسئولیت های مهم خود می داند، گفت: درمورد مساله حجاب و عفاف قانون، وظایفی را به صراحت تعیین کرده و به همین علت طرح بحثهایی مانند حریم خصوصی و شبهاتی از این دست در عملکرد پلیس در مقابله با بدحجابی تاثیری ندارد.
وی افزود: عفاف و حجاب یکی از مرزهایی است که نیروی انتظامی در آن دخالت کرده و نمی گذارد این مرز از سوی برخی افراد معاند در هم شکسته شود.
7403/ 6133/ خبرنگار محسن آقاگلی ** انتشار دهنده:جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.