به گزارش ایرنا، بانوان شرکت کننده در این مراسم پس از تجمع در میدان روح الله و مقابل خانه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در قم در حالی که گروه ارکستر سپاه علی بن ابیطالب(ع) در پیشاپیش آنها بود، اقدام به حرکت به سمت حرم حضرت معصومه(س) نموده و در شبستان نجمه خاتون(س) این مکان مقدس روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشتند.
راهپیمایان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق» توطئه های شوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری در جامعه را محکوم کردند.
«ترویج بی حجابی نقشه دشمنان است، حفظ حجاب کامل تکلیف بانوان است»، «این صحنه شکوه انقلاب است رفراندوم حمایت از حجاب است» و «قوه قضائیه اقتدار اقتدار نیروی انتظامی اقتدار اقتدار» از جمله شعارهای این راهپیمایی مردمی بود.
«وصیت شهیدان حفظ حجاب زنان گفته رهبر ما حفظ حجاب زنان نصیحت مادران حفظ حجاب زنان پیام انقلاب است حفظ حجاب زنان» و همچنین «اصل حجاب و عفاف احیا باید گردد» نیز از دیگر شعارهای این مراسم بود که شرکت کنندگان با سر دادن آنها موضوع حجاب و عفاف را یک مطالبه عمومی دانستند.
بیست و یکم تیرماه1314 سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.
این مراسم به همت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام قم ترتیب یافته بود.
7403/ 1175 خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.