علی اوسط هاشمی عصر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در دوران تحریم هم شاهد بودیم که ورزش تحریم پذیر نیست و هیچ دولتی نمی تواند با وجود مخالفت ها، راه را برای ورزشکاران مسدود کند.
وی با بیان اینکه بزرگی واقعی کشورها در قابلیت ها، استعدادها و بلوغ ملت های آنهاست که بخشی از آن در عرصه های ورزشی بروز و ظهور دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و اهمیت ورزش، نگاه مسؤولان در حمایت و تکریم از ورزشکاران باید بسیار جدی باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به حضور چهار کشتی گیر این استان در تیم ملی نوجوانان، حضور خود در قم را برای حمایت از آنها و دیگر ورزشکاران سیستان و بلوچستان دانست و گفت: امروز زمینه های مناسبی در کشورمان برای درخشش در عرصه های گوناگون ورزشی وجود دارد و همه ورزشکاران باید مورد حمایت قرار بگیرند.
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل(ره) با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز شده و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان و تیم آذربایجان به دیدار نهایی این مسابقات راه یافته اند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.