به گزارش ایرنا، وی روز چهارشنبه در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: روز قدس روز تجلی وحدت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی، روز دفاع یک صدا از مظلومان عالم، روز فریاد علیه صهیونیسم بین الملل و حمایت از پاره ی تن جهان اسلام، فلسطین مظلوم است.
وی ادامه داده اشت: ایران اسلامی و تمامی مؤمنان و مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان در این روز با ندای وحدت علیه هر نوع افراط گرایی- صهیونیسم یهودی یا داعشیسم اسلامی- فریاد بر خواهند آورد.
هادوی تهرانی خاطرنشان کرده است: ایران اسلامی و تمامی مؤمنان و مسلمانان و آزادی خواهان و حق طلبان در روز قدس علیه هر نوع افراط گرایی- صهیونیسم یهودی یا داعشیسم اسلامی- فریاد بر خواهند آورد تا کنگره قدرت های پوشالی پنهان شده در پس این افراط و ظلم را بلرزانند و آنان را از پیروزی حتمی حق بر باطل باخبر سازند.
استاد حوزه علمیه قم یادآورشده است: امید است ملت خداجوی ایران اسلامی با دهان روزه در این روزهای گرم ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب لبیک گویند و با اجتناب جدی و اکید از شعارهای تفرقه افکن، در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و جلوه ای از وحدت ایران اسلامی را در برابر رسانه ها و چشم های بیدار جهان آشکار سازند.
7401/ 6133/ تنظیم- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.