سرهنگ احمد پوربافرانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این محدودیت ها شامل ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه از سه راه و چهار راه بازار به طرف خیابان ارم، میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا، تقاطع حجتیه به طرف تقاطع شهدا، دوربرگردان شهید منتظری به طرف پل حجتیه و چهارراه عمار یاسر و خیابان آذر به طرف سه راه و چهار ر اه بازار است.
وی خاطرنشان کرد: تردد اتوبوس و تاکسی در مسیر چهار راه عماریاسر و خیابان آذر به طرف سه راه و چهارراه بازار مجاز است.
وی بیان کرد: پارکینگ شرقی حرم حضرت معصومه(س)، پارکینگ زائر، پارکینگ داخل بلوار زائر، پارکینگ های شماره یک، 2، سه، چهار، یاوران مهدی(عج)، آل یاسین، هواشناسی و زمین پشت پارکینگ شماره چهار مسجد جمکران برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.
پوربافرانی با بیان این که محل پارک موتورسیکلت ها در سطح شهر توسط داربست از خیابان اصلی مجزا شده است، اضافه کرد: بلوار شهید منتظری حد فاصل دوربرگردان تا چهار راه حجتیه، پایانه اتوبوسرانی داخل رودخانه، تقاطع شهدا ساختمان حوزه علمیه قسمت زمین خاکی، خیابان ارم حد فاصل کوچه آب انبار تا سه راه ارم و خیابان اراک و محدوده سه راه خورشید تا درب شماره 24 حرم حضرت معصومه(س) ویژه پارک موتورسیکلت هاست.
به گفته وی، پارکینگ شماره پنج در مسجد جمکران نیز ویژه توقف موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که تردد وسایل نقلیه عمومی برای تمام نقاط شهر و به تعداد کافی اختصاص یافته است، از شهروندان درخواست کرد: با توجه به حجم ترددها در شب های قدر، تا آنجا که ممکن است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور قم افزود: هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی انجام شده و اتوبوس ها آماده انتقال شهروندان از حرم مطهر و مسجد جمکران به تمام نقاط شهر هستند.
وی همچنین از شهروندان درخواست کرد: همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی به ویژه در نقاطی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود، داشته باشند.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.