محسن وزارتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تعداد جایگاه سوخت قابل بررسی در استان قم، 44 باب است که از این تعداد 41 باب دارای درجه ممتاز و سه باب دیگر درجه یک را اخذ کرده که نشان از مطلوبیت ارائه خدمات در این واحدهاست.
وی بیان کرد: به منظور بررسی شاخص های مهم مجاری عرضه سوخت تیمی برای ارزیابی واحدها در جایگاه های استان حضور پیدا کرده و با بازدید و کارشناسی های دقیق و تکمیل نمودن فرم های مربوطه، درجه هر یک از جایگاه ها را مشخص می نمایند.
وی اضافه کرد: جایگاه های عرضه سوخت نسبت به شاخص های مختلفی از جمله خدمات عمومی، فنی مهندسی و کمیت و کیفیت سوخت عرضه شده بررسی می شود.
به گفته وزارتی، 24 واحد عرضه سوخت در استان قم که معمولا جزو درجه بندی ها لحاظ نمی شود، شامل جایگاه های فروش نفت سفید، روستایی و یا تک تلمبه است.
وی گفت: مردم استان می توانند در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد، موارد را با شماره تلفن های 09627 سامانه سراسری انتقادات و پیشنهادات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و یا 36623213 سامانه پیامگیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم در میان بگذارند.
استان قم دارای تعداد 68 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مایع و گاز است که از این تعداد 19 باب آن 2 منظوره، 31 باب تک منظوره سوخت مایع و 18 باب نیز تک منظوره CNG می باشد.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.