به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این شورا، در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم ، آگاهانه و توام بابصیرت مردم قم که برگرفته از وصایای امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می باشد، مثال زدنی و ستودنی است. شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که برای شما برادران و خواهران مجموعه ای ولایی و شناخته شده است، همواره سعی داشته و دارد تا با شناسایی و معرفی نیروهای ارزشی ، متعهد و کارآمد شما را در انتخاب افراد مورد وثوق و معتمد یاری نماید .
در این بیانیه آمده است: این مهم نیز در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر قم نیز صورت گرفت و خداوند متعال را شاکریم که این بار نیز مورد اعتماد مردم شریف قرارگرفته و منتخبین شما در شورای شهر قم از لیست شورای هماهنگی اصولگرایان برگزیده شدند.
در این بیانیه خاطرنشان شده است:، امیدواریم منتخبان گرامی بتوانند در چارچوب قوانین و مقررات و با رویکرد ارزشی (انقلابی و جهادی )منشاء خدمات خالصانه و مدبرانه به همشهریان عزیز بوده و از خدمتگزاران به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)باشند.
اسامی منتخبان نهایی شورای اسلامی شهر قم امروز اعلام و 12 نفر از لیست 13نفره شورای هماهنگی اصولگرایان قم موفق به کسب رای اکثریت شدند.
آقایان حسن مالکی نژاد با 70 هزار و 34 رای، سید محمد آتش زر با 67 هزار و 856 رای، حسن بختیاری با 59 هزار و 448 رای، حسین اسلامی 58 هزار و 548 رای، محمود مسگری با 57 هزار و 471 رای، سید مجتبی سبحانی ثابت با 56 هزار و 31 رای و عبداله جلالی با 53 هزار و 767 رای به ترتیب هفت نفر نخست منتخبین این شورا می باشند.
مجید اخوان با کسب 52 هزار و 162 رای، محسن محرری با 52 هزار و 49 رای، علیرضا احمدی با 48 هزار و 97 رای، زین العابدین قراچورلوی زاغه با 46 هزار و 237 رای، روح اله امرالهی با 45 هزار و 97 رای و حسن طلایی با 40 هزار و 513 رای به ترتیب 6 منتخب بعدی عضو شورای اسلامی شهر قم هستند که بیشترین آرا را کسب کردند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه گذشته برگزار شد.
7401/ 6133/ تنظیم- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.