به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله احمد مبلغی در پیامی خاطرنشان کرد: باید همه، مسؤولانه در جهت تعمیق انسجام ملی ایران اسلامی و نمایش قدرت و اصالت جمهوری اسلامی در برابر چشمان متمرکز و خیره شده جهانیان بر ما، انتخاباتی باشکوه را در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه رقم بزنیم.
وی ادامه داد: انتخابات همواره و به ویژه در شرایط حساس- کارکردهای مهم و بازتاب های گسترده ای را درپی دارد که این کارکردها وبازتابها گاه، راه به درازمدت می برند و بر مسیر حرکت در آینده، سایه تاثیرگذار پهن می کنند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات گفت: به حول و قوه خداوند، ملت رشید ایران اسلامی در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید با حضور حماسی و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تداوم حرکت در مسیر عزت خواهی، استقلال خواهی، خنثی سازی توطئه ها و تعیین سرنوشت میهن اسلامی را تضمین خواهند نمود.
مبلغی بیان داشت: روشن است که نفس پرداختن و حضور یافتن در انتخابات، شاخصه ای مهم و معنادار برای بلوغ، حیات و نشاط اجتماعی یک ملت است و وزن، ارزش و اصالت آن ملت را به نمایش می گذارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.