به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در نشست مشترک با حجت الاسلام شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران افزود: با توجه به نیاز مبرم استان قم در بخش بیمارستان های تخصصی و مجهز همچنین توجه ویژه حضرت آیت الله سیستانی و نماینده وی در ایران، نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی قم، در آینده نزدیک بیمارستان تخصصی قلب و عروق در قم ساخته می شود.
وی بلوار مرجعیت، حد فاصل بلوار آیت الله العظمی بروجردی و انتهای شهرک قدس را محل جانمایی این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: این بیمارستان با حمایت و تامین اعتبار از سوی دفتر حضرت آیت الله سیستانی احداث خواهد شد.
صادقی با بیان اینکه این بیمارستان، با ظرفیت 110 تختخواب، یکی از مجهزترین و مدرن ترین بیمارستان های تخصصی کشور خواهد بود تاکید کرد: با احداث این بیمارستان، تحول شگرفی در زمینه خدمات رسانی مناسب به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) ایجاد می شود.
طبق تفاهم نامه صورت گرفته، یک قطعه زمین به مساحت 20 هزار متر مربع برای ساخت بیمارستان تخصصی 110 تخت خوابه قلب از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان قم به دفتر آیت الله سیستانی در ایران جهت تأسیس این بیمارستان واگذار شده است.
آیت الله سید علی سیستانی از مراجع بزرگ تقلید عراق و جهان شیعه است. آیت الله سیستانی در ایران دارای دفتر و نماینده است که دفتر این مرجع تقلید در شهر مقدس قم واقع است.
ظرفیت تخت های بیمارستانی دولتی قم در حال حاضر حدود یک هزار و 550 تخت است که با افتتاح طرح های در دست احداث این میزان به 2 هزار تخت طی چند ماه آینده افزایش می یابد.
7404/ 6133/ تنظیم کننده: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.