به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران طی روزهای 17 و 18 فروردین ماه در خانه کشتی شماره دو تهران به انجام رسید و با معرفی نفرات برتر اتمام یافت.

تیم اعزامی استان قم در حالی به این رقابت‌ها اعزام شد که در ترکیب خود چهار فرنگی کار و یک آزادکار را در اختیار داشت و با کسب یک مدال طلا توسط محمدجواد رضایی در وزن 55 کیلو گرم به‌کار خود پایان داد.

رضایی در دیدار پایانی این رقابت‌ها که در سه مسابقه مجزا به انجام رسید، ابتدا مقابل بهنام عبدولی از خوزستان  9 بر صفر شکست خورد اما در دیدار دوم با نتیجه 10 بر صفر عبدولی را با شکست بدرقه کرد و در مسابقه سوم 8 بر 7 از سد حریف خوزستانی گذشت و به‌عنوان نخست و مدال طلا رسید.

 محمدرضا رضایی، علیرضا نجاتی، مهدی قربانی در کشتی فرنگی و یوسف سبزی در رشته آزاد دیگر نمایندگان استان  قم در این رقابت‌ها بودند که در نهایت امر دستشان از کسب مدال کوتاه ماند.

کلاس همسان‌سازی کوچینگ کاراته در قم برگزار شد

کلاس همسان‌سازی کوچینگ کاراته  با حضور غلامحسین دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته ایران در محل خانه کاراته استان قم برگزار شد.

با برنامه‌ریزی هیئت کاراته استان کلاس همسان‌سازی کوچینگ کاراته  با حضور غلامحسین دباغیان سرمربی سابق تیم ملی کاراته ایران در محل خانه کاراته استان قم پیگیری شد.

این کلاس  با حضور 50 نفر ازمربیان و هنرجویان رشته کاراته به انجام رسید.

حضور نادر شیمی در لیگ دسته اول بسکتبال بانوان کشور در جلسه رسمی روز گذشته این باشگاه نهایی شد

بهاره بنی طالبی هدایت نادر شیمی در فصل جدید  بر عهده دارد.

تمرینات این تیم از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال از اول شهریورماه با حضور 12 تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609229
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.