به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری روز دوشنبه در گفت و گویی، راه‌اندازی پایگاه‌های پاسخ به سوالات شرعی، اعتقادی و مشاوره دینی را یکی از مهم‎ترین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در تعطیلات نوروزی برشمرد.
وی با بیان این که این طرح همه‌ساله در قم اجرا می‌شود گفت: این پایگاه ها در مکان‌های پرتردد از جمله اطراف حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، عوارضی قم - تهران و پارک‌ها ایجاد شده است.
به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، در این پایگاه‌ها تعدادی از روحانیان علاوه بر پاسخ به سوالات زائران و مشاوره دینی، اقدام به برگزاری مسابقه و اهدای جوایز می‌کنند.
وی اضافه کرد: این طرح فرهنگی که مورد استقبال زائران قرار گرفته، از 29 اسفند 95 شروع شده و تا 14 فروردین 96 ادامه دارد.
اسکندری، معرفی 27 مبلغ دینی به آموزش و پرورش استان برای اقامه نماز جماعت و پاسخ به سوالات دینی زائران در مکان‌های اسکان زائران نوروزی را یکی دیگر از طرح‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در تعطیلات نوروزی امسال ذکر کرد.
وی افزود: با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری قم و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، 70 روحانی در قالب اکیپ‌های سیار مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در سطح شهر پیگیری می‌کنند.
وی تصریح کرد: مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در قم از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی، مجتمع فرهنگی و تبلیغی نور، دبیرستان صدرا و غیره شبانه ‌روز با استقرار نیرو برای اسکان و ارائه هر گونه خدمات در حال آماده‌باش هستند.
1175/ تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.