به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، علی رضایی در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری قم اظهار داشت: از این تعداد 67 مورد نظارت از مراکز اقامتی، 44 مورد نظارت از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و 39 مورد نظارت از مراکز اقامتی موقت از جمله مهمانسراها، خانه مسافر و سایر مراکز صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین 18 مورد نظارت از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شد تا خللی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی صورت نگیرد.
وی با اشاره به این که این نظارت ها به صورت مشترک با مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی قم و همکاری انجمن بین راهی، پذیرایی و گردشگری است گفت: در طرح نوروزی از 26 اسفندماه به مدت یک ماه این تیم ها از دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع های پذیرایی و بین راهی، واحدهای اقامتی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی نظارت می کنند.
وی بیان داشت: در پایان این طرح از واحدهایی که خدمات مطلوب ارائه کرده اند به علت ایجاد رقابت سازنده تقدیر خواهد شد.
رضایی ادامه داد: به 25 مورد مراکز اقامتی، سه مورد دفاتر خدمات مسافرتی و هفت مورد مراکز پذیرایی تذکر داده شد و اخطار کتبی برای یک مورد مراکز اقامتی، 15 مرکز پذیرایی و یک مورد دفتر خدمات مسافرتی صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: استان قم با 35 واحد هتل، 27 واحدهتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی و ظرفیت 10 هزار تخت اقامتی و پذیرایی میزبان مسافران نوروزی است.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.