به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز دوشنبه در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید اظهار کرد: بار دیگر بهاران از راه می رسد و طراوت و زیبایی و سرسبزی را با خود به ارمغان می آورد. بهار، آینه دار جمال حق، مبدا تحولی امید برانگیز و تجلی زیبایی ها و شگفتی های بی بدیل آفرینش و نوروز، میعادگاه شادی ها و شادباش ها، دفتر پرشکوه نو به نو شدن، پیام آور صلح، آشتی و محبت، حلقه اتصال ناگسستنی فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام و نوید بخش رویش ها و برآمدن های سبز و شاخساران پر شکوفه است.
در این پیام آمده است: طلیعه بهار طبیعت و عید نوروز را به همه هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم، سال 95، سالی توام با موفقیت های چشمگیر برای میهن عزیز اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بود، توفیقاتی که اوج آن در حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم انقلابی ایران در جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن متجلی گشت و جلوه های زیبایی از اقتدار و همدلی و پیوند دوباره ملت با نظام و انقلاب اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
در این پیام بیان شده است: سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری و با برنامه ریزی ها و تلاش مجدانه دولت، دستاوردهای ارزشمندی نصیب کشور شد و در سوی دیگر، فضای پسابرجام و لغو تحریم ها، فرصت مناسبی را برای توسعه مراودات و همکاری های مشترک با کشورهای مختلف جهان و ایجاد گشایش و رونق تولید و سرمایه گذاری در کشور فراهم آورد.
پیام حاکیست: همگام با توفیقات ملی، سال 95 استان قم نیز، گام های بلندی را به سمت سازندگی و شکوفایی برداشت و در سایه وحدت، همدلی و تشریک مساعی بین مردم و مسؤلان، اقدامات و تلاش های ارزنده ای انجام گرفت.
استاندار در این پیام اظهار کرده است: در سال 95، علیرغم همه مشکلات و محدودیت های مالی، اما با جدیت و تلاش دستگاه های مسئول، شاهد به ثمر نشستن طرح های عمرانی بزرگی، در استان قم بودیم، از جمله افتتاح هم زمان 186طرح در هفته دولت،34 طرح در دهه مبارک فجر و نیز 23 طرح حوزه مدیریت شهری از محل مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری که بهره برداری از آنها، زمینه ساز تحولی چشمگیر در چهره عمرانی قم شد و کام زائران و مجاوران بارگاه منور کریمه اهل بیت(س) را شیرین کرد.
در این پیام آمده است: هم چنین سال 95 با هم افزایی صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال، تمرکز ویژه ای بر حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و رونق بخش تولید استان معطوف شد و با برنامه ریزی منسجم و تعامل جدی بین بخشی، بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان دوباره فعال و به چرخه تولید بازگشتند.
در این پیام بیان شده است: تکمیل و بهره برداری از بیمارستان 350 تخت خوابی فرقانی بعد از سال ها انتظار مردم شریف قم، به عنوان یکی از بزرگ ترین و مجهزترین مراکز درمانی استان که زمینه را برای رفع کمبودها و ارتقای زیرساخت های این حوزه فراهم ساخت و نیز بهره برداری از سد بزرگ کوچِری در حوزه آب، اتمام حفاری خط یک مترو و احیای خط دو مترو و آغاز حفاری آن، بهره برداری از مسیر روگذر طح تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد، پل روگذر میثم و چندین طرح مهم دیگر در حوزه عمران شهری، اجرای طرح های بهینه سازی آب و خاک در بخش کشاورزی و در حوزه فرهنگ و در راستای رفع خلا کمبود فضاهای فرهنگی مورد نیاز برای شادی و نشاط جوانان، افتتاح مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان دومین مجتمع بزرگ فرهنگی کشور را داشتیم.
در این پیام افزوده شده است: هم چنین در زمینه حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع آبی استان به عنوان اولویت های مدنظر دولت و از مولفه های تاثیرگذار بر توسعه پایدار، در سال 95 اقدامات خوبی انجام گرفت که امیدوارم انجام این طرح ها، منجر به شتاب بیشتر حرکت قم در مسیر توسعه شود و تحولی در آینده این استان به وجود آورد.
وی ابراز امیدواری کرده است که با یاری خداوند منان و در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، سال 96، سالی سرشار از بهروزی، عافیت و سربلندی برای ملت بزرگ ایران و مردم شریف قم باشد و در سایه اتحاد، انسجام و امنیت، مردم عزیز و شریف با مشارکت حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، بار دیگر عزم و اراده ملت را به نمایش بگذارند.
لحظه تحویل سال 1396هجری شمسی ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه روز دوشنبه 30 اسفند ماه جاری (امروز) است.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.
استان قم دارای یک شهرستان قم و پنج بخش جعفریه، سلفچگان، کهک، مرکزی و خلجستان است.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.