به گزارش ایرنا، رضا سیار عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قم افزود: کارگاهها و کارخانجات بسیار خوبی در استان قم لوازم خانگی با کیفیت تولید می کنند که باید این محصولات با همکاری فروشگاههای بزرگ عرضه کالا به صورت قسطی در اختیار خانواده ها به ویژه زوج های جوان قرار گیرد.
وی با اشاره به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب و مسئولان بر استفاده از کالاهای ایرانی، خاطرنشان کرد: باید عزم ملی و فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی با کمک رسانه ها و صدا و سیما در جامعه گسترش یافته و همه در این رابطه احساس مسئولیت داشته باشند.
فرماندار قم بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان استان تأکید کرد و گفت: برپایی بازارچه ها و جشنواره های فروش در جهت عرضه کالاها و لوازم ایرانی به صورت قسطی به مردم به ویژه برای تهیه جهیزیه می تواند در راستای تشویق و ترغیب مردم به این مسأله بسیار موثر باشد.

* پرداخت 122 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در قم در سال جاری
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال جاری بیش از 122 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج های جوان قمی پرداخت شده است، اظهار داشت: با وجود اینکه بانک ها منابع خوبی در اختیار دارند، اما در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با محدودیت هایی مواجه هستند.
مجید آوری فر با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات ازدواج به میزان هر نفر 100 میلیون ریال که رشد چند برابری داشته است، خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد ثبت نامی های امسال یعنی حدود 12 هزار نفر از متقاضیان، در سال جاری تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه بانک های عامل همکاری و مشارکت خوبی در پرداخت تسهیلات ازدواج به متقاضیان داشته اند، تصریح کرد: امیدواریم زوج های جوان هرچه بهتر و سریعتر بتوانند تسهیلات ازدواج خود را از بانک ها دریافت کنند.
ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با حضور جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار- جعفرمسلمی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.