به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان این که برغم همه تلاش ها و اقدام های صوررت گرفته شاهد کاهش مساله طلاق نیستیم، اظهار داشت: متاسفانه ریشه یابی درستی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی افزود: اراده واقعی و شناسایی صحیح صورت مساله، ما را در کاهش پدیده طلاق کمک خواهد کرد.
صادقی اضافه کرد: در حال حاضر کسانی که در این رابطه وظیفه مند هستند و ثمن ها و افراد دغدغه مند شناخت دقیقی از علل و عوامل این پدیده ندارند.
وی با بیان این که جمع آوری داده ها و تجربیات در این راستا بسیار تاثیرگذار است تصریح کرد: باید گروهی از جامعه شناساس به صورت عمیق بر روی این مساله کار کنند.
استاندار قم در ادامه با اشاره به مشکلات استان در بخش های مختلف، اولویت بندی مشکلات را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران دستگاه های متولی باید با برگزاری جلسات مشترک نسبت به انجام تعهدات توافق عملیاتی داشته باشند.
وی تغییر صورت مساله و اقدام های سلبی را موجب مخفی شدن تهدیدها دانست و افزود: نگاه و روش تعاملی و وحدت رویه برای حل صحیح مشکلات امری ضروری است.
در ششمین جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم مباحث مرتبط با کارگروه زنان و خانواده و استاندارد سازی ساختمان های اداری و محیط های کار مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.