به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیت الله سید محمد سعیدی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: در ایام دهه بصیرت هستیم که با حرکت انقلابی خیل عظیمی از ملت در سراسر کشور در نهم دی ماه آغاز شد و در نوزدهم دی ماه که قیام ارزشمند مردم قم در سال 56 می باشد، پایان می یابد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به برنامه دیدار مردم انقلابی قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوزدهم دی ماه افزود: امیدوارم ارمغان خوبی از انسجام و وحدت برای معظم له داشته باشیم.
استاندار قم نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، دیدار با رهبر معظم انقلاب در هفته آینده را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با تجربیاتی که از سال های گذشته در این زمینه کسب شده است شاهد نظم و برنامه ریزی دقیق مسئولان استان برای این برنامه مهم باشیم.
نهم تا نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.
سید مهدی صادقی در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: این مساله نباید منحصر به چند دستگاه دولتی خاص باشد و اهتمام عمومی و فراگیر در این رابطه باید در استان قم وجود داشته باشد.
وی نقش رسانه های عمومی به خصوص صدا و سیما در رابطه با این مساله را مورد توجه قرار داد و گفت: این مسله به خوبی برای مردم استان قم تبیین شود.
یک صد و پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست آیت الله سعیدی امام جمعه قم و با حضور مسئولان استانی در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
1175 / انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.