به گزارش ایرنا به نقل از پلیس، رئیس پلیس راه استان قم در گفت وگویی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در محور قدیم اصفهان-قم و جاده قدیم ساوه-سلفچگان خبر داد وافزود: متاسفانه بر اثر این حوادث دو تن از هموطنانمان جان باختند.
سرهنگ'اردشیر جمشیدی راد' افزود: یک دستگاه کامیون کشنده در کیلومتر 20 محور قدیم اصفهان به قم نرسیده به روستای طایقان به علت عدم توجه به جلو از محور خارج و در حاشیه راه واژگون شد که متاسفانه در این حادثه راننده در دم فوت کرد.
رئیس پلیس راه استان قم در خصوص حادثه دوم که در محور قدیم ساوه به سلفچگان رخ داد گفت: یک دستگاه کامیون ایسوزو با یک دستگاه کشنده ولوو به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه نیز راننده کامیون ایسوزو در دم فوت کرد.
سرهنگ جمشیدی راد علت تصادف را بی مبالاتی از جانب راننده کامیون ایسوزو به دلیل تجاوز به چپ از خط وسط اعلام کرد.

* سرهنگ'هادی دیده ور' فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در گفت وگویی از دستگیری سه نفر سارق 93باطری خودرو و موتورسیکلت در قم خبر داد و اظهار داشت:در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان در خیابان اقدام به سرقت باطری از خودروهایی کردند.
وی ادامه داد: این شهروند از یک گاراژی سخن می گفت که سارقان پس از سرقت، باطری را به آن مکان منتقل کرده بودند،سپس با توجه به قرارداشتن محل دپوی اموال مسروقه در حوزه استحفاظی کلانتری 14، مأموران با هماهنگی قضائی به آدرس مربوطه اعزام و56 عدد باطری خودرو و 37 عدد باطری موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: نهایتاً هر سه نفر متهم دستگیر، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی استان شدند.
7401/ 6133/تنظیم کننده: بهمن اطمینان ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.