رئیس سازمان انرژی اتمی در بازدید از اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین گفت: قزوین مهد دانش و علمای بزرگ بوده است و جا دارد که عظمت گذشته خود را باز یابد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صالحی، در بازدید از اولین سمپوزیوم ساخت سردیس شهدا و مفاخر قزوین، گفت: هر جامعه‌ای نیازمند الگو و اسوه‌ است. اگر جامعه‌ای الگویی در مقابل خود نداشته باشد، سرگردان و حیران خواهد بود. 

صالحی، قزوین را مهد دانشمندان و علمای بزرگ دانست و افزود‌: با تشویق و راهنمایی و الگودهی به جوانان می‌توان به بازیابی عظمت گذشته این شهر تاریخی کمک کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه مفاخر همچون شعله و چراغ‌هایی هستند که نورافشانی می‌کنند و علاقه‌مندان را به سوی خود جذب می‌کنند، ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری و متولیان فرهنگی شهر قزوین با برگزاری چنین رویدادهایی، الگوهای شایسته‌ای پیش روی همشهریان و به‌ویژه جوانان قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی اقدام فرهنگی بسیار ارزشمند و وزینی است، برای بانیان آن از خدواند طلب ارج و خیر کرد.

صالحی ادامه داد: این سمپوزیوم فرصتی مناسب است تا هنرمندان بزرگی از سراسر کشور گرد هم بیایند و ضمن رقابت با هم و رصد کار یکدیگر، هنر خود را به دوستداران آن عرضه کنند.

 رئیس‌سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار امیدواری کرد با به‌ نمایش درآمدن آثار این هنرمندان، میراث ارزشمند مفاخر و مشاهیر شهر ماندگار شده و موجب افتخار و سربلندی شهر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.