به گزارش ایرنا، داود محمدی روز جمعه در جشن روز پزشک که در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره برگزار شد افزود: کمتر سرمایه ای به این عظمت و گرانسنگی داریم که هم به لحاظ علم و فرهیختگی در جایگاه بالایی قرار داشته و هم به لحاظ خدماتی که ارائه می کنند با دیگر مشاغل متفاوت باشند.
وی افزود:تلاش نسبت به سلامت و تمامیت جسمانی آحاد جامعه بر عهده پزشکان است و باید این سرمایه اجتماعی را به معنای کامل کلمه حفظ کرده و شان و جایگاه آنها را عزیز و گرامی بداریم.
محمدی ادامه داد:گاهی از این موضوع که به جامعه فهیم پزشکی چنان که باید توجه نمی شود متاثر شده و تلاش می کنیم که برای حفظ جایگاه آنها اقدام کنیم.
وی اضافه کرد: تلاش کرده ایم مشکلات جامعه پزشکی از جمله مسائل قضایی ،مالیاتی ، صنفی و تاخیر در پرداخت ها را رفع کرده و بتوانیم از شرمندگی این عزیزان برآییم.
این نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: می دانیم که جامعه فهیم پزشکی در این شرایط ایثار می کنند و اگر عشق ، تعهد کاری و حرفه ای پزشکان نبود واقعا ادامه کار با این وضعیت بسیار مشکل و دشوار می شد.
محمدی ادامه داد: زحمات پزشکان در بخش های مختلف سلامت برای ما کاملا ملموس است و ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی این صنف وظیفه خود می دانیم که برای حل مشکلات آنها اقدام کنیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.