هادی طاهرخانی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: معرفی فعالان عرصه گل و گیاه و گیاهان دارویی و توانمندی های موجود در استان و سایر مناطق کشور همراه با آشنایی آداب و سنن سایر مناطق در چنین نمایشگاه هایی می تواند برای بسیاری از شهروندان جذاب باشد.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه قزوین از استان های مازندران، اصفهان، اردبیل، گیلان، سمنان، تهران، البرز محصولات و تولیدات خود را به معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.
به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین، این نمایشگاه در چهار هزار متر مربع مساحت و با حضور 100 غرفه در حوزه گل و گیاه، گل های آپارتمانی و دارویی به همراه غرفه های پوشاک، منسوجات، کیف و کفش برگزار شده است.
طاهرخانی برقراری ارتباط بین تولیدکننده با مصرف کنندگان، ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی قزوین به همراه پوشاک، منسوجات، کیف و کفش از امروز تا 26 مرداد ماه جاری از ساعت 16 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین به روی علاقه مندان دایر خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.