به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ مجید حسنوند روز پنجشنبه افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادر مخدر این شهرستان با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق یک سوداگر مرگ به استان قزوین مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با برنامه ریزی و هماهنگی با مقام قضائی در این خصوص وارد عمل شدند، اظهار داشت: ماموران حین کنترل تردد خودروها در مبادی ورودی قزوین موفق به شناسایی خودروی باری وانت حامل موادمخدر شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسنوند تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مذکور یک کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و 2 نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در پایان خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

** کشف بیش از 17 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بویین زهرا
در خبری دیگر به نقل مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف بیش از 17 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین علیان نژادی روز پنجشنبه افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برابر اخبار واصله مبنی بر اقدام به پخش سیگار خارجی قاچاق در یکی از شهرهای این شهرستان توسط فردی با یک دستگاه خودروی پراید، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام گشت های نامحسوس و با شناسایی خودرو در شهر مورد نظر و هماهنگی با مقام قضائی خودرو را متوقف و طی بازرسی از آن 17 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق و 140 بسته تنباکو کشف و کشف کردند.
سرهنگ علیان نژادی با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد،افزود: ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه حدود 100 میلیون ریال اعلام بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.