به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه سه شنبه در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: دشمن تلاش می کند تا نا امیدی را در بین مردم ما پمپاژ کرده و از کوچک ترین مشکلی در کشور سوء برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.
وی اظهار داشت: رسانه های بیگانه نیز تلاش می کنند تا با اخبار دروغین و بزرگنمایی از مشکلات موجود در کشور نقش خود را در نا امید ساختن مردم ما به خوبی ایفا کنند و در چنین شرایطی باید بیش از پیش مراقب توطئه دشمنان باشیم.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: اگر چه مردم این روزها سختی زیادی را متحمل هستند اما نباید اجازه دهیم این موضوع دست مایه دشمنان برای آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی شود.
زاهدی ادامه داد: مطمین هستیم با همت مسئولان و همراهی مردم از گردنه های سخت همچون گذشته عبور خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل نهادهایی همچون تبلیغات اسلامی در کنار بنیاد شهید، کمیته امداد، سپاه و بسیج و جهاد سازندگی به دستور امام راحل در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: این نهادها موجب قوام و تثبیت انقلاب شکوهمند اسلامی شده اند.
استاندار قزوین به نقش برخی دستگاه ها از جمله تبلیغات اسلامی در کنار صداوسیما در حوزه فرهنگ سازی و تبلیغ امور دینی اشاره کرد و گفت: رسالت سنگین و حساسی بر دوش مدیران و کارکنان این نهادها وجود دارد که نباید از آن غافل شد.
وی با اشاره به وجود مناسبت های دینی و سیاسی مختلف،افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد نظم و وحدت رویه در برنامه های مربوط به این مناسبت ها را برعهده دارد که موجب می شود این برنامه ها با شکوه خاص و با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شود که این ها ارزش کار این نهاد را می رساند.
زاهدی همچنین گفت: به فرمانداران ابلاغ شده تا ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ها را فعال کنند و برنامه های مربوط به این مناسبت با کمک مردم با شکوه بیشتری نسبت به سال های قبل برگزار شود.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ما امسال شرایط ویژه ای دارد و باید در چهل سالگی انقلاب این اطمینان را به مردم داد که نظام ما با اتکا به خداوند و همدلی مردم و مسئولان از همه سختی ها و گردنه ها به سلامت عبور می کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.