به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان تاکستان، تغییرات مدیریتی در دولت را امری طبیعی برشمرد و افزود: دولت ها برای دستیابی به اهداف و پیشبرد برنامه های خود در مقاطع مختلف نیازمند نیروهایی هستند که ضمن کارآمدی، به دولت هم اعتقاد داشته باشند.
وی در ادامه به ابلاغ منشور گفت و گوی سیاسی به استانداران و فرمانداری ها اشاره کرد و یادآور شد: در راستای این منشور، ضمن راه اندازی اتاق های گفت و گو در همه شهرستان ها، برای حل مسایل و ارائه راهکارها از ظرفیت گروه های مختلف نخبگان، اساتید دانشگاه ها، نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی، جوانان، بانوان و رسانه ها استفاده می شود.
آشناگر، فرماندار جدید تاکستان را نیرویی کارآمد و با تجربه دانست و اظهار داشت: امیدواریم وی با پشتیبانی و همراهی مردم، امام جمعه و سایر مسئولان و مدیران بتواند منشا خدمات مطلوب به مردم این شهرستان باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: فرمانداران از هر گروه و جریان سیاسی که باشند پس از انتصاب مسئول تمام جریان ‌های سیاسی و آحاد مردم به شمار می روند و دیگر نباید با اشخاص و موضوعات برخوردهای جناحی و سیاسی داشته باشند.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سیاوش طاهرخانی، محمد مبین به عنوان فرماندار جدید شهرستان تاکستان معرفی شد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.