علی اکبر سیارمه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو مذاکرات به عمل آمده جهت مطالبات به حق رانندگان حوزه حمل و نقل کالای جاده ای در ماه های اخیر، علاوه بر افزایش نرخ کرایه ها تا 20 درصد، قرار شد بیمه تکمیلی آنان که دارای کارت هوشمنده بوده به اتفاق همسرانشان نیز به انجام برسد.
به گفته این مسئول، هزینه پرداخت حق بیمه رانندگان قرار شد از محل دریافت حق کمیسیون بارها که از سوی شرکت های حمل و نقل دریافت می شود، پرداخت گردد.
سیارمه ادامه داد: براساس آمارهای موجود، 12 هزار راننده این استان به همراه همسرانشان که به 20 هزار نفر می رسند تا اواسط ماه جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.
رئیس کانون انجمن صنفی رانندگان قزوین اضافه کرد: با توجه به تعداد رانندگان واجد شرایط بیمه تکمیلی، برای ثبت نام آنان علاوه بر دفتر صدور کارت هوشمند واقع در میدان مادر قزوین، 2 سامانه ثبت نام نیز در محل پایانه باربری در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند در اسرع وقت ثبت نام کنند.
سیارمه در پایان از رانندگان خواست تا برای بهره مندی از مزایای طرح بیمه تکمیلی هرچه سریع تر نسبت به ثبت مشخصات خود و اعلام شماره حساب شبا بانکی در مراکز صدور و تمدید کارت هوشمند اقدام کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.