به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ آرش مرادی روز شنبه افزود: به دنبال دریافت چند شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از شهروندان توسط فردی از طریق جعل چک، موضوع شناسایی و دستگیری کلاهبردار با تشکیل کارگروهی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و اقدام اطلاعاتی و فنی پلیسی متهم را در شهر اقبالیه قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.
رئیس پلیس آگاهی قزوین یادآور شد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان و مواجه حضوری با شاکیان به جعل چک و کلاهبرداری از سه شهروند به میزان 900 میلیون ریال اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع داده و در انجام معاملات نیز قبل از پذیرفتن چک، از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنند.
سرهنگ مرادی در پایان افزود: شهروندانی که با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان موضوع را پیگیری کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.