به گزارش ایرنا، بهمن طاهرخانی روز شنبه در جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، با بیان اینکه ما هنوز نتوانسته ایم مشکل اقتصاد دولتی و خصوصی در کشور را مرتفع کنیم، افزود: در بخش خصوصی سازی لطمات جبران ناپذیری به کشور وارد آمده تا جایی که امروز در حوزه اجتماعی با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم.
به گفته وی، برای ایجاد موازنه فکری جهت رفع مشکلات، نیازمند خوراک فکری از سوی مدیران پایین دست دستگاه های اجرایی هستیم و در عین حال نیز از گرفتن تصمیات جزیره ای نیز باید اجتناب کنیم.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه امروز طوری شده که باید کارها را به صورت جهادی پیش برد و از انجام کارهای دست و پاگیر اداری دوری بجوییم، اظهار داشت: مردم ما به حاکمیت، دین و خون شهدا پایبند هستند و ما نیز باید با عملکرد خود، رضایت آنها را در همه زمینه ها جلب کنیم.
در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: 70 درصد برق توزیعی استان در بخش صنعت به کار گرفته می شود و در عین حال نیز کاهش تلفات ما 7.5 درصد است.
سعید بهادیوند چگینی بزرگترین مشکل صنعت آب و برق را در حوزه تولید دانست و یادآور شد: در حال حاضر این شرکت 600 میلیارد ریال از مشترکان خود طلبکار بوده که 300 میلیارد ریال آن مربوط به حوزه صنعت است.
وی اضافه کرد: در حوزه تامین نیروی انسانی مورد نیاز، مهر ماه سال جاری 2 هزار نفر از طریق آزمون به استخدام وزارت نیرو درآمده که بخشی از آن نیز مربوط به استان خواهد بود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.