به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان قزوین که با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و استاندار و جمعی از مسئولان در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد،افزود: حدود 9 هزار نفر برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در استان ثبت نام کرده بودند که حدود چهار هزار نفر متعلق به این شهرستان بودند.
رحمانی ادامه داد: 208 پرونده اشتغالزایی مربوط به این شهرستان آماده دریافت تسهیلات خود هستند.
فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه باید در واگذاری طرح های بزرگ صنعتی دقت بیشتری صورت بگیرد،افزود: شرکت آپادانا سرام که با 800 نفر کارگر مشغول تولید است ظرفیت واقعی آن 2 هزار و 800 نفر است و نسب به واگذاری آن معترض هستیم.
فرماندار بویین زهرا اضافه کرد: برای راه انداری آمبولانس اجتماعی و دونوبته کردن بیمارستان تامین اجتماعی گام های خوبی در شهرستان برداشته شد که این اقدامات با بیش از 20 هزار بیمه شده اصلی و60 هزار بیمه شده تبعه ای در سطح شهرستان بسیار برای مردم ارزشمند است.
وی افزود: استقرار بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا ازمطالبات مردم این شهرستان است چون بسیاری از بیماران به تاکستان و قزوین مراجعه می کنند و بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر جوابگوی آنها نیست.
رحمانی گفت: امیدواریم به وضعیت راه های این شهرستان از جمله جاده بوئین زهرا-دانسفهان و دانسفهان-تاکستان که آمار کشته شدگان آن باعث افزایش آمار تلفات جاده ای استان شده است اقدام مقتضی صورت گیرد و امیدواریم صدای مردم و مسافران این مسیر شنیده شود.
وی همچنین گفت: چند شهرک صنعتی شهرستان مانند سگزآباد فاقد متقاضی هستند که خواستار چاره اندیش مناسب در این زمینه هستیم.
شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.