به گزارش ایرنا، رضا گروسی روز پنجشنبه در دیدار با روسای شعب تامین اجتماعی البرز و محمدیه، نقش حمایتی این سازمان را غیر قابل انکار دانست و بر بهبود عملکرد و فعالیت های مثبت برای تامین آرامش مردم، به ویژه بیمه شدگان این مجموعه تاکید کرد.
وی اضافه کرد: کمبود نقدینگی، بدهی به بانک ها و ناتوانی در کاهش هزینه های تولید از جمله دلایلی است که برخی واحدهای تولیدی و کارگری را با مشکل مواجه کرده و تعدیل نیروهای انسانی و خارج شدن آنان از چرخه تولید بار مالی مضاعفی را به سازمان تامین اجتماعی تحمیل کرده است.
گروسی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از ماشین آلات صنایع این شهرستان به ویژه در شهر صنعتی البرز فرسوده و مستهلک شده اند، یادآور شد: برای قرار گرفتن دوباره این واحدها در چرخه تولید نیازمند اصلاح ساختار موجود و اراده مدیریتی قوی در آنها هستیم.
به گفته فرماندار البرز، اگر واحدهای صنعتی خواستار از سرگرفتن فعالیت های خود به شرط پاسخگویی و مهیا نمودن بسترهای لازم برای تولید با کیفیت باشند بدون شک از همراهی و مساعدت دولت و دستگاه های ذیربط بهره مند شده و تمامی ظرفیت های موجود در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته تا پایان نیمه نخست امسال شاهد رویدادهای خوبی از جمله بازگشت واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال به عرصه تولید باشیم.
در ادامه این نشست روسای شعب بیمه تامین اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته خود به مسایل مختلفی از جمله مهاجرت های بی رویه، تحمیل بیمه های بیکاری با تعدیل نیروهای انسانی، معوقات بیمه کارفرمایان و افزایش نرخ بازنشستگی عادی پرداختند.
شهرستان البرز با 250 هزار جمعیت در 14 کیلومتری جنوب شرقی قزوین واقع شده است.
9884/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.