به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست بررسی اختلافات و مسائل میان دستگاه ها با آستان قدس رضوی که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: قزوین از دور به عنوان یک استان پیشرفته دیده می شود در حالی که نقاط محروم زیادی نیز در آن وجود دارد.
زاهدی افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت آستان قدس برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی استان و فعالیت های عمرانی در مناطق محروم اقدام کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: با همکاری آستان قدس رضوی پروژه تجاری حکم آباد با صدور مجوز برای 74 واحد تجاری در سال های گذشته به مرحله اجرا در آمده اما هم اکنون درخواست تغییر مجوز یا تغییر کاربری در خصوص آن مطرح است که امیدواریم با همکاری آستان بتوانیم گامی در این زمینه برداریم.
علی فرخزاد افزود: قزوین به عنوان چهارمین حرم اهل بیت در کشور مطرح است که با توجه به این عنوان از آستان قدس درخواست داریم برای ساماندهی به طرح امامزاده حسین که فرزند امام رضا (ع) هستند به استان کمک شود.
وی همچنین گفت: دستگاه های اجرایی شامل اوقاف و امور خیریه، شهرداری قزوین و راه و شهرسازی در این طرح مشارکت دارند اما به دلیل کمبود اعتبار با مشکلات متعددی مواجه شده اند و نارضایتی هایی برای ساکنان مجاور امامزاده ایجاد شده است.
در ادامه این نشست مدیران دستگاه های آب منطقه ای،آب و فاضلاب شهری و روستایی و سازمان جهاد کشاورزی درخواست های خود از قبیل مشارکت آستان در سرمایه گذاری طرح های آبرسانی، تعیین دقیق قیمت اراضی موقوفه،تشکیل هیات کارشناسی برای بررسی اراضی و تعیین تکلیف چاه های قرار گرفته در اراضی را مطرح کردند.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.