به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، این رقابت ها با حضور 120 شرکت کننده در وزن های منفی 85 و مثبت 85 کیلوگرم برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در وزن منفی 85 کیلوگرم تورج جانی، علی عبیدآوی و علی محمدآراد و در به اضافه 85 کیلوگرم روح اله ملکی، فرزاد مافی و سیدمرتضی احمدی عنوان های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

**ساخت خانه فرهنگ چوبیندر تسریع می شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم از تسریع ساخت خانه فرهنگ چوبیندر خبر داد و گفت: زمین چمن این ناحیه نیز به طور جدی در دست پیگیری قرار دارد.
محمد درافشانی در ادامه رویکرد شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین را فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانست و افزود: در این راستا گام های مناسبی از سوی مدیریت جدید شهری برداشته شده است.
به گفته وی، شهرداری و شورای پنجم شهر قزوین همواره نگاهی ویژه به نواحی منفصل شهری داشته و برنامه های خوبی را جهت توسعه فرهنگی و ورزشی این مناطق در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با اشاره به استقبال شهروندان چوبیندری از برنامه های شهرداری قزوین، یادآور شد: حضور و مشارکت شهروندان منطقه بدون شک وظایف ما را در آینده سنگین تر خواهد کرد.
درافشانی افزود: همکاری خوب دستگاه های اجرایی و شهروندان چوبیندر باعث شده تا این سازمان با انگیزه بیشتری برای اجرای برنامه های بعدی اقدام کند.
این مسئول در پایان گفت: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی تا پایان سال به طور مستمر در قزوین، به ویژه در نواحی منفصل با هدف ایجاد نشاط اجتماعی به مورد اجرا گذاشته می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.