محمد صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:همچنین در سال گذشته 32میلیارد و 841میلیون ریال بابت حق بیمه مددجویان تحت پوشش استان پرداخت شده است .
وی افراد مشمول بیمه را در دو بخش بیمه زنان سرپرست خانوار و طرح های اشتغال، عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر یکهزارو 914مددجوی این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد یکهزار 340نفر زن سرپرست خانوار و 574نفر نیز مجریان طرح اشتغال هستند .
صیادی خاطر نشان کرد:همچنین 900خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین تحت پوشش بیمه عشایر و روستاییان قرار دارند و از خدمات بیمه ای بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: 129نفر از مددجویان تحت حمایت نیز بازنشسته شده ودر حال حاضر مستمری بگیر تامین اجتماعی بوده و از چرخه حمایت خارج شده و حداقل دریافتی آنها ماهانه سه میلیون و 500هزار ریال است .
معاون حمایت و سلامت اداره کل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه توانمندی مددجویان از جمله اهداف مهم کمیته این نهاد است و در این زمینه تا کنون اقدامات قابل توجهی انجام شده بیان کرد:تحت پوشش قرار دادن افراد و بهره مندی آنها از مزایای بیمه یکی از اقدامات مهم در راستای توانمندی مددجویان محسوب می شود.
صیادی یادآور شد:این افراد در آینده از همه مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و خدمات درمانی بهره مند خواهند شد.
در حال حاضر بیش از 21هزار خانوار شامل 34هزارو 900نفر در استان قزوین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد یکهزارو 685نفر ایتام هستند که 20هزارو 543حامی، حمایت مادی و معنوی آنان را بر عهده دارند.
7390/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.