به گزارش ایرنا، رقابت های دور نخست رالی قهرمانی کشور قرار بود در روزهای هفتم و هشتم به ترتیب در شهرستان های تاکستان و بوئین زهرا برگزار شود.
این مسابقات در روز نخست به میزبانی تاکستان برگزار شد اما در روز دوم به دلیل نبودن بی سیم، لغو شد.
در این مسابقات 6 خودرو حضور داشتند که می توانستند بدون محدودیت سرعت مسیر مسابقه را طی کنند.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قزوین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: همکاری نکردن رئیس کمیته رالی فدراسیون در تامین بی سیم که طبق صورتجلسه، وظیفه تامین آن را داشت، لغو این دوره از مسابقات در روز دوم را رقم زد.
محمد مهرانفر با بیان اینکه هزینه بسیار زیادی برای برگزاری این مسابقات صرف شده و هماهنگی های لازم نیز بین دستگاه های ذیربط از جمله هلال احمر، پلیس راه، ورزش و جوانان استان و شهرداری ها انجام شده بود، افزود: برای این مسابقات بیش از 100 کیلومتر از راه های روستایی تسطیح و 2 پل در مسیر رالی مورد احداث قرار گرفته بود.
وی ادامه داد: در عین حال نیز هماهنگی های لازم برای حضور 6 دستگاه آمبولانس، 6 دستگاه خودرو آتش نشانی،6 یدک کش و نیروهای هلال احمر، راهنمایی و رانندگی و بیش از 200 نیروی انسانی برای برگزاری باشکوه این مسابقات به عمل آمده بود.
مهرانفر در پایان تاکید کرد: متاسفانه به دلیل ناهماهنگی و عدم مسئولیت پذیری رئیس کمیته رالی فدراسیون، این مسابقات لغو شد که گزارش آن نیز برای پیگیری های لازم به فدراسیون ارسال می شود.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.