به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی کمیته فضاسازی کنگره سه هزار شهید استان قزوین، افزود: در این راستا باید توانمندی و ظرفیت هر یک از دستگاه ها به خوبی مورد شناسایی قرار گرفته تا جایی که ما شاهد فضاسازی های لازم کنگره در تمامی شهرها، روستاها و حتی مسیرهای عبوری در استان باشیم.
وی، زمان برگزاری این مراسم را 20 تا 24 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و یادآور شد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه این کنگره باید در درجه نخست برنامه زمانبندی هر یک از دستگاه ها جهت ایجاد هماهنگی های لازم، ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه شهدا نیازی به برگزاری مراسم یادبود و یا نصب بنر و پرچم ندارند، خاطر نشان کرد: بدون شک همه ما چنین برنامه هایی را برای دل خود انجام می دهیم و در این راستا نیز دستگاه ها با علاقه مندی و شور و شوق وارد عرصه اجرایی می شوند.
فرخزاد ادامه داد: با توجه به در پیش بودن مناسبت های خاص قبل از برگزاری این کنگره از جمله هفته دولت و ماه های محرم و صفر، برای نظم بخشیدن به کارها و جلوگیری از تداخل برنامه ها، نقش و وظیفه هر یک از دستگاه های اجرایی باید به خوبی باید تشریح شود.
فرخزاد در بخش دیگری از سخنان خود، شناسایی هر چه بهتر قزوین در حوزه گردشگری را از جمله اقدامات ماندگار این کنگره دانست و افزود: نصب تصاویر شهدا، بهسازی و ساماندهی ورودی شهرها و روستاها و معابر آن به همراه نورپردازی تابلوهای تصاویر شهدا از جمله کارهای ماندگاری است که به مناسبت برپایی کنگره سه هزار شهید برپا می شود.
در ابتدای این نشست، دبیر کنگره سه هزار شهید استان اظهار داشت: فضاسازی و تبلیغات محیطی در امر برگزاری شهدای سایر استان های کشور می تواند ایده های جدیدی را برای برپایی این کنگره به ما ارایه دهد.
سرهنگ محمد امیری مقدم ادامه داد: طراحی و ساخت المان شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی، طراحی و ساخت هدیه تقدیمی از کنگره سه هزار شهید استان به مقام معظم رهبری و طراحی و ساخت دکور کنگره از جمله برنامه های پیش بینی شده در امر برگزاری این کنگره خواهد بود.
وی از نمایندگان دستگاه های ذیربط در امر برگزاری این کنگره خواست تا در اسرع وقت کارهای صورت گرفته و یا در حال انجام خود را به دبیرخانه کنگره سه هزار شهید استان ارسال کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.