به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: خدمات و حمایت های مناسبی از سوی دستگاه های خدمات رسان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان ارائه شده است که این روند باید تداوم یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی به عزم جدی مسئولان نیازمند است و نمی توان اجرای این شعار را به تنهایی از یک دستگاه و یا قوه انتظار داشت.
وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان واحدهای تولیدی نیز به تبع در شرایط دشواری قرار گرفته اند که حل مشکلات آنها به همکاری و همراهی جدی و مستمر مسئولان نیازمند است.

**کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید قزوین پارسال991 مصوبه داشت
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و اجرای مصوبات کارگروه در سال گذشته و سه ماهه نخست سال 97، اظهار داشت: در سال گذشته برای 463 واحد تولیدی و صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین تصمیم گیری شد و در مجموع 991 مصوبه به تصویب کارگروه رسید.
علی پرزحمت ادامه داد: از این مصوبات 56.9 درصد مربوط به بانک ها و 10.5 درصد مربوط به اداره امور مالیاتی و 12.2 درصد مربوط به تامین اجتماعی و 20.4 درصد مربوط به سایر دستگاههای اجرایی بوده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین همچنین با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری، گفت: تاکنون 57 درصد این مصوبات اجرا شده و 43 درصد مصوبات در دست اقدام است.
در ادامه جلسه امروز به مشکلات سه واحد در بخش های صنعتی و تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.