به گزارش ایرنا، اردشیر صفاپور روز چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: درهفته مبارزه با مواد مخدر که با هفته قوه قضاییه مصادف است قریب به 21 تن مواد در سراسر کشور امحا می شود .
وی افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر فرصتی مناسب برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی علیه آسیب های اجتماعی و مقوله ویرانگر مواد مخدر است و همچنین زمانی برای ارایه راهکارهای کارساز در مبارزه بی امان و همه جانبه با این مشکل بزرگ اجتماعی است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین بیان کرد: موادمخدر، خانواده، اجتماع و جامعه را به سمت نابودی سوق می دهد، چون هر چه میزان آسیب‌های اجتماعی و در راس آن اعتیاد در جامعه ای بیشتر باشد امید جامعه به پیشرفت و اعتلای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کمتر خواهد شد.
این مسئول گفت: در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شعار هفته مبارزه با مواد مخدر امسال «اول گوش کن! گوش کردن به کودکان و جوانان گامی نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست» قرار داده شده و امیدواریم توسط سازمان آموزش وپرورش استان به تمامی مدارس استان اطلاع رسانی شود.
وی گفت: امیدواریم در طول این هفته تمامی دستگاه ها فراتر از وظیفه سازمانی همکاری و همراهی برای انجام برنامه های این هفته را داشته باشند تا برنامه های آن به صورت پربار برگزار شود.
6101/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.