میکائیل کاکاوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های این دوره از قهرمانی کشور در 2 بخش مردان و زنان و از 26 خرداد ماه به میزبانی مشهد آغاز و همچنان نیز ادامه دارد.
وی ادامه داد: زهرا فاریاد در پرش طول، شهلا محمودی در 400 متر با مانع، مهسا آقایاری در ماده 100 متر و آوا خدابنده در 1500 متر به همراه زهرا جعفرآبادی پنج بانونی قزوینی حاضر در این دوره از رقابت های قهرمان کشوری هستند.
این مسئول ورزشی یادآور شد: رقابت های مشهد آخرین مهلت برای کسب سهمیه جهت اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود که متاسفانه جعفرآبادی با زمان کسب شده نتوانست مجوز حضور در این رقابت ها را کسب کند.

**رکورد 20 کیلومتر پیاده روی کشور را جا به جا کردم
بانوی دونده قزوینی نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: شرایط برگزاری مسابقات بسیار خوب و ایده آل بود و باید از مسئولان برگزاری کادر فنی تقدیر کرد.
زهرا جعفرآبادی افزود: در این دوره از رقابت ها و در بین 23 تیم موفق شدم رکورد ملی 20 کیلومتر پیاده روی کشور را که متعلق به خودم بود با 10 ثانیه ارتقا به یک ساعت و 59 دقیقه تبدیل کنم.
وی ادامه داد: رکورد لازم برای کسب سهمیه ورود به مسابقات آسیایی جاکارتا یک ساعت و 40 دقیقه بود که متاسفانه موفق به کسب مجوز برای رقابت های آسیایی نشدم.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.