به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین، هادی طاهرخانی عصر چهارشنبه در راستای برگزاری نخستین نمایشگاه اکسپو (حراج آثار هنری هنرمندان) به همراه جمعی از هنرمندان استان با استاندار قزوین دیدار و گفت و گو کردند.
طاهرخانی در این دیدار اظهار داشت: برپایی نمایشگاه ‌های فروش آثار هنری در سطح جهان امری رایج و متداول بوده و به واسطه آن، هنرمندان آثار هنری خود را در معرض دید عموم قرار داده تا با رغبت و انگیزه بیشتری در مسیر هنر گام بر‌دارند.
وی با بیان اینکه آحاد جامعه باید با هنر و آثار هنری عجین شده و چنین آثاری را خریداری و به محیط های زندگی خود بکشانند، یادآور شد: با این کار علاوه بر رساندن سود اقتصادی به هنرمندان، در حمایت از فرهنگ و هنر نیز گام های مثبت و سازنده ای برداشته می شود و همچنین باعث رغبت و انگیزه هنرمندان در ادامه مسیر خود خواهد بود.
طاهرخانی اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت های فراوان هنرمندان استان و نیز سابقه فرهنگی غنی منطقه، برپایی این نمایشگاه در نحوه کیفیت زندگی هنرمندان نیز تاثیر داشته و موجب تقویت اقتصاد هنر نیز می ش‍ود.
وی در ادامه اظهار داشت: از مسئولان سازمان‌ های خصوصی و دولتی تقاضا داریم تا ضمن حمایت و بازدید از این رویداد مهم فرهنگی، با خرید آثار هنرمندان، در تداوم چنین جریان های فرهنگی گام بردارند.
وی در پایان افزود: امیدواریم این نمایشگاه درحد مطلوب برپا شده و تعاملات بین مردم و هنرمندان را نیز بیش از گذشته فراهم آورد.
نمایشگاه اکسپو (حراج آثار هنری) در اوایل مرداد ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.