به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد روز سه شنبه در جلسه کارگروه استانداردسازی کالا و خدمات، افزود: با توجه به اعتبارات موجود نمی توانیم آسفالتی را با کیفیت پایین تولید کرده و پس از مدتی نیز اقدام به ترمیم آن کنیم.
وی ادامه داد: بازنگری های صورت گرفته در کمیته فنی ضوابط تولید آسفالت خوشبختانه شرایط را برای تولیدکنندگان آسان تر کرده و از این رو همه آنان ملزم به رعایت موارد موجود می باشند.
به گفته فرخزاد، استانداری به عنوان یک مرجع ناظر به طور حتم و جدی وارد این مساله شده و از آن نیز بی تفاوت عبور نخواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع استانداردسازی و برای هم افزایی و ارتقای سطح خدمات باید ضمن هماهنگی های لازم با کارگروه ها، از اهرم های اجرایی موجود استفاده و در نهایت نیز از انجمن ها و تشکل های مرتبط با این موضوع کمک گرفت.
وی با تاکید بر ظرفیت بالای استان در زمینه بازرسی، خاطر نشان کرد: برای تقویت این موضوع باید با استفاده از افراد بومی، جهت افزایش سطح استانداردها نسبت به برگزاری کلاس های آموزش عمومی و تخصصی اقدام کرد.
در ادامه این نشست با ارائه گزارش بازرسی های صورت گرفته از تجهیزات و زمین های بازی، در خصوص دریافت پروانه شرکت های آسفالت، استقرار و تائید صلاحیت آزمایشگاه های تست مخازن CNG و درخواست سهمیه سوخت واحدهای تولیدکننده آجر بحث و بررسی صورت گرفت.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.