مسعود بابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم تجلیل در قالب سیزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌ های برتر، شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
به گفته وی، فراهم نمودن زمینه ‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه ‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اهداف دیگر این جشنواره است.
وی ادامه داد: تمامی شرکت ها و اتحادیه های تعاونی در گرایش های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، مصرف کنندگان و صنوف خدماتی، اعتباری، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، بنیاد تعاون و کارآفرینی می توانند در این جشنواره از طریق سایت www.taavonibartar.ir ثبت نام کنند.
بابایی خاطر نشان ساخت: جشنواره تعاونی های برتر همه ساله و همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه با هدف تجلیل از تعاونگران برتر برگزار می شود.
بابایی با اشاره به اینکه امیدواریم تعاون های برتر استان بتوانند به جشنواره کشوری که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌گردد، راه ‌یابند، گفت: در حال حاضر 642 تعاونی در سطح استان قزوین وجود دارد که 140 واحد در عرصه توزیع، 199 واحد در زمینه خدماتی و 203 واحد (معادل 47 درصد) نیز در زمینه تولید فعالیت دارند.
بابایی، بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده و فعال استان را با 142 واحد در زمینه کشاورزی دانست و افزود: شهرستان قزوین با 273 تعاونی بیشترین تعداد تعاونی های ثبت شده و فعال را به خود اختصاص داده و کمترین تعداد نیز مربوط به شهرستان آوج است.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.