ودود ایرانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه ذخیره سازی هیچ مشکل و کمبودی در استان وجود ندارد بلکه به میزان بیش از 2 برابر تولید استان دارای سیلو هستیم.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی قزوین با بیان اینکه 100هزار تن از ظرفیت سیلوهای استان به بخش دولتی اختصاص دارد که مربوط به سیلوی تاکستان است،ادامه داد: سایر ظرفیت ها نیز متعلق به بخش خصوصی و کارخانجات آرد هستند که از توان آنها برای ذخیره سازی غلات استفاده می کنیم.
ایرانیان همچینین یادآور شد: علاوه بر سیلوها که محلی برای ذخیره سازی غلات بویژه گندم به عنوان یک محصول استراتژیک هستند، در سطح استان به ظرفیت پنج هزار تن انبارهای مخصوص نگهداری و ذخیره سازی دیگر محصولات اساسی همچون برنج و روغن و شکر وجود دارد.
وی اظهار داشت: امسال با هماهنگی های انجام شده همچون گذشته گندم خریداری شده از کشاورزان قزوینی به سیلوهای استان انتقال یافته و ذخیره سازی می شوند.
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی قزوین با بیان اینکه امسال 25 مرکز کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان قزوینی را برعهده دارند،اظهار داشت: بر اساس برآوردها سال جاری 205 هزار تن گندم از گندم کاران استان خریداری می شود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.