محمود کاکاوند بعدازظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، پرتاب آزاد بسکتبال، طناب زنی، دارت، طناب کشی، شنا، بدمینتون، فوتبال دستی و پیاده روی در 2 بخش دختر و پسر برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش دختران که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و در رشته پرتاب آزاد بسکتبال حدیثه درویشوند، زهرا قلعه قوند و زهرا خمسه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
به گفته وی، در رشته طناب زنی مریم شعبانی، متینه شفیعی و فرناز رستمی و در رشته پرتاب دارت نیز زهرا عسگری، فریناز کام شاد و شکوفه الله بخشی حائز رتبه های برتر شدند.
کاکاوند ادامه داد: در رشته طناب کشی دختران که از جذابیت خاصی برخوردار بود تیم زهرا شیشه گرها، فاطمه خمسه، سارا محمد قلی کردی، سحر خمسه، فاطمه السادات میربابایی، عطیه شهسواری و آیدا بابایی مقام اول را به دست آورند.
این مسئول یادآور شد: در ماده آزاد رشته شنا محدثه مرادآبادی، زهرا ربیعی زاده و مریم شعبانی رحیم آبادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در ماده 50 متر کرال سینه فاطمه یغمایی، در 50 متر کرال پشت شیما مختاری پور، در50 متر قورباغه ریحانه گروسی و در بخش 50 متر پروانه فاطمه یغمایی عنوان های نخست را به دست آوردند.
کاکاوند اضافه کرد: در مسابقه داژبال پنج نفره محیا قافله باشی، زینب محمدی، نازنین کمالی، پرستو خجسته و فاطمه خمسه به عنوان تیم اول معرفی شدند و در رشته تنیس روی میز نیز سمیرا عشایری، زهرا میرزایی و سحر احمدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
وی ادامه داد: در رشته بدمینتون سارا چگینی، زهرا صالحی و فائزه نوروزی به ترتیب رتبه های برتر را کسب و در رشته فوتبال دستی نیز زهرا عسگری و نازنین کریمی نژاد مقام اول و فاطمه خمسه و نازنین کمالی مقام دوم را به دست آوردند.
مدیرکل امور ورزش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه به نتایج بخش دانشجویان پسر اشاره و افزود: در رشته تنیس روی میز علیرضا منوچهری، مهدی نوری و شهرام بیگی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته مینی فوتبال تیم های منتظران قائم، شهدای گمنام و علم و ادب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
کاکاوند ادامه داد: در رشته والیبال پس از تیم هلال احمر که عنوان نخست را به دست آورد تیم های سایبر و دانشکده مدیریت مقام های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار داشت: در رشته کشتی و در وزن 61 کیلوگرم مسعود برزگر و علی رضا عزیز محمدی، در وزن 65 کیلوگرم حمیدرضا کوه کن و علیرضا قلعه وند، در وزن 70 کیلوگرم محمد مهدی پور و علیرضا تقوی، در وزن 74 کیلوگرم علی رضا رمضانی، مهدی محمدی در وزن 79 کیلوگرم پیمان کشاورز و امیر قلیچ خانی ،در وزن 86 کیلوگرم محسن قربانی و سیدمهدی حسینی و در وزن 92 کیلوگرم علیرضا صفویه، سید ابوالفضل حسینی عنوان های اول و دوم را به دست آوردند.
وی در پایان اضافه کرد: همایش پیاده روی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از دیگر برنامه هایی بود که در این جشنواره برگزار شد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.