سرهنگ مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس محدودیت های ترافیکی را در تمامی مسیرهای راهپیمایی روز قدس را که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام شده در سه محور اصلی و از ساعت 6 صبح فردا تا پایان برگزاری نماز جمعه به مورد اجرا می گذارد.
وی ادامه داد: محدودیت های ترافیکی در مسیرهای اعلام شده شامل تقاطع چهارراه ولیعصر (عج)، چهارراه طالقانی، میدان آزادی، خیابان امام خمینی (ره)، مسجدالنبی (ص)، مسیر دوم میدان میرعماد، خیابان نادری، میدان آزادی، خیابان امام (ره)، مسجدالنبی (ص) و مسیر سوم نیز خیابان شهدا، خیابان هلال احمر، میدان آزادی و مسجدالنبی (ص) می باشد.
به گفته سرهنگ محمدی، خیابان عبیدزاکان به سمت مسجد النبی (ص) و چهاراه بازار به سمت محل برگزاری نماز جمعه نیز شامل اعمال محدودیت های ترافیکی خواهند بود.
وی از شهروندان خواست تا از ساعت 6 صبح فردا /جمعه/ تا پایان مراسم راهپیمایی از توقف و پارک هر نوع وسیله نقلیه در مسیرهای اعلام شده خودداری و در غیر این صورت وسیله نقلیه آنان به دیگری منتقل خواهد شد.
رئیس پلی راهور همچنین از شهروندان درخواست کرد تا برای حضور در راهپیمایی روز قدس و شرکت در نماز جمعه از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.