محمود احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان همه ساله در قالب گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان و همکاری دستگاه های نظارتی ذیربط از بازار عرضه کننده کالاها و مراکز اقامتی بین راهی به مورد اجرا گذاشته می شود.
وی اضافه کرد:در نیمه اول این ماه مبارک و در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی، پنج مورد تخلف گران فروشی و 6 مورد کم فروشی محرز شد.
احمدی ادامه داد: در بازرسی از واحدهای اقامتی و رفاهی بین راهی واقع در آزادراه های قزوین- کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز طی مدت یاد شده 2 مورد تخلف بهداشتی و یک مورد تخلف دامپزشکی محرز و مورد رسیدگی قرار گرفت.
به گفته وی، در بازدیدهای صورت گرفته مقادیری گوشت منجمد با عدم رعایت شرایط انجماد و فریز شده در یکی از رستوران های بین راهی کشف، معدوم و پرونده متخلفان جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ارسال شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان یادآور شد: پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارجاع می گردد خارج از نوبت و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.