به گزارش ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ رسول فراهانی بعدازظهر چهارشنبه در بیان جزئیات این خبر افزود: پس از وقوع سرقت یک دستگاه سواری پراید در مسیر قزوین-تاکستان، موضوع با تشکیل کارگروهی در پلیس آگاهی جهت دستگیری سارق مسافرنما، در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدام های اطلاعاتی و فنی، خودرو سرقتی را در استان تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و اعزام تیمی از پلیس آگاهی، سارق را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به همراه خودرو سرقتی به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند.
سرهنگ فراهانی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به سرقت خود اعتراف و در نهایت نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی شهرستان تحویل داده شد.
این مسئول انتظامی از شهروندان خواست تا از سوار کردن مسافران ناشناس جهت جلوگیری از وقوع چنین حوادثی، خودداری کنند.

**توقیف 30 دستگاه موتور سیکلت در تاکستان
سرهنگ فراهانی در ادامه یادآور شد: عوامل پلیس راهور با همکاری ماموران انتظامی تاکستان در راستای برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، 30 دستگاه موتور سیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
به گفته وی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی همچنان از سوی نیروی انتظامی ادامه داشته و با موتور سیکلت سوارانی که به حقوق دیگران احترام نگذاشته و قانون شکنی می کنند، برخورد خواهد شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.