به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین افزود: با وجود رهبری آگاه،عالم و مقتدر، استکبار با اقدامات خود توان آسیب رساندن به مردم و نظام ما را نخواهد داشت.
امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رییس جمهوری نادان آمریکا پیمان شکنی و بدعهدی استکبار را برای چندمین بار مانند پیشینیان خود با خروج از برجام به نمایش گذاشت.
وی اضافه کرد: آمریکایی ها به هیچ عنوان نباید از برجام خارج می شدند چون به این توافقنامه به سود آنها بود اما در واقع با این خروج افسار برجام را به دست اروپایی ها به عنوان پیرو خود واگذار کردند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر اروپایی ها نبودند آمریکایی ها برجام را با چنگ و دندان برای خود نگه می داشتند و باید اذعان کرد در ظاهر آنرا به اروپایی ها واگذار کرده اند.
وی اظهار کرد: البته فرقی میان اروپا و آمریکا در اجرای برجام وجود ندارد و همه شیطان و استکبار جهانی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر قرار است به اروپایی ها اعتماد شود باید از آنها تضمین گرفت آنچنان که حضرت ابراهیم(ع) با بت پرستان رفتار کرد.
وی با تشریح دلایل اینکه چرا نباید به آمریکا و مستکبران جهان اعتماد کرد،افزود: کار آنها پیمان شکنی و سست عهدی است و بعد از پیمان شکنی تمامی تقصیر را بر دیگران محول می کنند.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: کسانی که با ساده لوحی به آمریکا اعتماد کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
آیت الله عابدینی اضافه کرد: هیچ انسان عاقلی به دشمن خود اعتماد نمی کند و انسان مومن با این همه تذکر قرآنی نباید از شیطان و استکبار جهانی فریب بخورد.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: بی حرمتی و تحریف کلمات خدا در کارنامه این شیاطین وجود دارد و چگونه می توان از انها انتظار داشت به معاهده بین المللی که خود آن را امضا کرده اند پایبند باشند.
وی خاطرنشان کرد: البته این دشمنان در برابر عنایت های خداوند هیچ غلطی نمی توانند بکنند و باید به آنان عذاب دردناک الهی را بشارت داد.
آیت الله عابدینی افزود: در موضوع برجام تمامی خواسته ها و نظرات اقشار مختلف مردم مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری است و مردم با امیدواری به آینده و متحد و منسجم در مخالفت با آمریکا و دشمنان اقدام خواهند کرد.
وی با اشاره به تحولات منطقه افزود: موشک باران رژیم صهیونیستی توسط سوریه از موقعیت های جدیدی است که قبلا برای ایران وجود نداشت و اکنون موشک های خانمان برانداز سوریه پیش قافله موشک های مقاومت اسلامی برای براندازی رژیم صهیونیستی می باشد .
آیت الله عابدینی همچنین با اشاره به انتخابات اخیر در لبنان، اضافه کرد: خوشبختانه در این کشور مقاومت اسلامی کاملا جا افتاده است و همه جریان های لبنان با آن همراه هستند و این همراهی را در انتخابات اخیر مشاهده کردیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان،افزود: طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) این ماه برای افزایش برکت و نورانی شدن دلها و کسب تقوا فرستاده شده است و یک شب از این ماه مبارک را بالاتر و برتر از هزار ماه دانسته اند.
امام جمعه قزوین اضافه کرد: یکی از نکات قابل توجه دیگر نزول قرآن کتاب آسمانی مسلمانان در ماه مبارک رمضان است که برکت خالص بوده و خسارت و زیان ندارد.
آیت الله عابدینی افزود:ماه رمضان ماهی برای رحمت و مغفرت الهی است و باید توجه داشت اگر انسان دنباله رو واقعی قرآن و رمضان باشد به سعادت دنیوی و اخروی خواهد رسید.
امام جمعه قزوین افزود: لحظه های ماه مبارک رمضان با لحظه لحظه های دیگر سال متفاوت است و نباید گذاشت حتی یک ثانیه از این ماه مبارک از دست برود.
آیت الله عابدینی اضافه کرد: باید با گذشت و طلب مغفرت به استقبال ماه مبارک رمضان رفت تا کرامت و لطف خداوند شامل حال تمامی میهمانان این ضیافت الهی شود.
6101*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.