به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز شنبه در نخستین گردهمایی خادمان رسانه ای نماز جمعه در استان قزوین، افزود: معلولان به عنوان قشر آسیب پذیر جامعه برای حضور در نماز جمعه با مشکلاتی روبرو هستند که برای رفع آن اقدام های لازم به عمل خواهد آمد.
وی با اشاره به اینکه تریبون های نماز جمعه بدون وابستگی های جناحی، محلی برای رساندن صدای مشکلات مردم، از جمله معلولان به گوش مسئولان مورد استفاده قرار می گیرد، ادامه داد: به همین منظور و تلاش در جهت رفع معضلات رفاهی این قشر از جامعه، منتخبان جامعه معلول استان می توانند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مشکلات خود را بازگو کنند.
حجت الاسلام فاطمی نسب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این روزها شاهد هجمه های زیادی از شرق و غرب عالم به نظام مقدس هستیم که ائمه جمعه در دفاع از آرمان های نظام همانند یک سرباز به دفاع مشروع از خواسته های جمهوری اسلامی می پردازند.
مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: جبهه سازی نیروهای انقلاب در کسب بصیرت افزایی و گسترش نماز جمعه از اصلی ترین وظایف ائمه جمعه بوده که تا امروز به نحو مطلوبی تحقق یافته است.
در ادامه این نشست، رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: به گفته مقام معظم رهبری، ائمه جمعه مسئولان و پرچم داران این انقلاب در سراسر کشور هستند و تبعیت از رهنمود های آنان باعث استحکام ریشه نظام اسلامی می گردد.
محمد کشاورز خاطر نشان کرد: امامان جمعه در هماهنگی با رسانه ها می توانند قدم های بزرگی جهت رفع مشکلات آحاد جامعه برداشته و فرهنگ سازی مناسبی را در رونق بخشیدن به این فریضه الهی انجام دهند.
نمایندگان خبرگزاری های ایرنا، فارس و مهر، رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات به همراه نماینده جهاد دانشگاهی استان قزوین در این نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
6104/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.