به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز سه شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی قزوین افزود: شوراها بازوی دولت برای خدمت رسانی بهتر به مردم هستند و کارکرد آنها نقش مهمی در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها دارد.
وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت های بالایی در حوزه اجرا و تصمیم گیری برخوردار هستند،اضافه کرد: می توان بار مسئولیت این نهادها را بیشتر کرد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان اینکه شوراها باید آسیب شناسی برنامه ها در حوزه های مدیریت شهری و روستایی را در دستور کار خود داشته باشند،افزود: به این ترتیب درصد خطا و اشتباهات در این حوزه ها کاهش می یابد.
آشناگر با بیان اینکه مدیران دستگاه ها برای واگذاری اختیارات خود به شوراها مقاومت نشان می دهند،افزود: با این وجود شوراها باید با پیگیرهای مجدانه و مستمر در پی افزایش نقش خود در تصمیم گیری ها به منظور عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهرها و روستاهای خود باشند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از شوراها به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: شوراها باید در دفاع از منافع نظام، حفظ وحدت و همدلی بین جامعه پیشتاز باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین همچنین خواستار اجرای طرح های فرهنگی توسط شوراهای اسلامی شد و افزود: این طرح ها نشاط اجتماعی مردم را تقویت می کند.
آشناگر همچنین نقش شوراها را در کمک به حفظ محیط زیست و رشد گردشگری موثر دانست و گفت: در این زمینه باید شاهد رشد فعالیت شوراها باشیم.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.